Продавець Магазин сертифікованого товару "MOSERSHOP" в Україні розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
464 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (07.10).

Магазин сертифікованого товару "MOSERSHOP" в Україні
+380 (68) 963-10-66приймання замовлень
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Ми гарантуємо право на повернення товару, який Вам не підійшов і не був у використанні. Основною умовою є відсутність пошкоджень, слідів використання і збереження оригінальної упаковки. Право на повернення товару зберігається протягом 14 днів з моменту викупу. Надсилання надсилання посилки з поверненням виконується за ваш рахунок. У разі повернення товару, якщо доставка була безкоштовною та товар був справний, сума за доставку вираховується від суми повернення! Повернення грошей здійснюється тоді, коли товар який буде перевірений менеджером і він підтвердить що товар дійсно належить повернення по гарантії, після цього протягом двох днів гроші будуть повернені! Умови гарантійного обслуговування: Гарантія не поширюється на триммери для носа та вух, ножі для машинок, аксесуари, що йдуть у комплекті з витвором, шнури. Гарантійні зобов'язання не передаються на такі несправності: • Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, викликані недбалим ставленням або використанням (запилення рідини, запилення, потрапляння всередину корпусу чужих предметів тощо). • природний винос або виснаження ресурсів; • Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруження в мережі. Коли наступає гарантійний випадок, зв’яжіться з нами за номером, який вказано в гарантійному талоні.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner